måndag 14 december 2009

.Grötfrukost

Igår var det lucia så idag var det luciafirande på N´s dagis med grötfrukost efteråt. Sååå mysigt! Dem var så söta allihopa och sjöng en massa sånger för oss. N sjöng inte hela tiden, men han var med på bra många sånger. Jag hade klätt L i tomtedräkt dagen till ära, så dem var så fina mina små killar. Ska försöka lägga in lite kort senare under dagen.
Annars har jag inte hunnit med så mycket mer idag. Har suttit hela förmiddagen på kontoret och jobbat undan all bokföring och så, så nu är det tomt igen. Känns skönt att inte ha ngt mer jobb just nu, men det lär ju fyllas på varje dag. Får försöka sätta mig en dag nästa vecka igen så jag slipper sitta med det under julen. Det är inte kul när det blir för mycket heller.

Igår satt jag och skrev klart alla julkort så jag ska väl åka och posta dem senare. Jag älskar julkort, så jag tänker nog aldrig sluta att skicka kort. Det tråkigaste som finns är när man får ett sms eller så, jag föredrar nog hederliga gamla julkort. Tyvärr så brukar vi inte få så många kort längre, utan vi får en hel del hälsningar via mail eller sms.

Ja annars har jag inte så mycket på programmet idag. Är nästan klar på barnens rum och dem får så fint på sina rum. N ska få in en liten cd-spelare på sitt rum så han kan spela lite musik och lyssna på sagor. Han kommer att bli jätteglad för det.
Nej, nu suger det i magen, kanske ska ta mig ngt att äta.

Ha en kanonhärlig måndag och en underbar vecka!

Kramar

Inga kommentarer: