tisdag 8 december 2009

.Maginfluensa eller inte

Fick precis ett meddelande av min kompis som jag träffade idag och hon berättade då att hennes son har åkt på maginfluensa. Hoppas, hoppas, hoppas att vi inte åker på det ,eller ännu bättre att det är ngt helt annat. Det vore inte så skoj att bli liggandes nu. Har två julbord som jag ska på nu i veckan och sedan är det snart jul. Förra året låg vi alla sjuka hela julen och mellandagarna och nyår och det var den tråkigaste julen och nyåret någonsin. Vill inte ha så igen! =(
Hoppas vi klarar oss!
Nej, ska ta och lägga mig nu, känner mig bra seg. Får hålla tummarna att vi inte blir sjuka!

God natt på er!

Kramar

2 kommentarer:

Vickie sa...

Hej! Kan trösta dig med att det går en massa konstiga "sjukor" nu med kräk och/eller diarré m feber här, som inte är magsjuka. Tjejen har ju det nu, hoppas att det vänder idag. Hon har bara haft "vattenbajs" sista dagarna och ont i magen, men är hur pigg som helst och ingen annan är smittad.
Hoppas att ni klarar er!!!
Kram kram

Mrsfunky sa...

Till Vickie: Ja jag hoppas att det är ngt annat, för magsjuka vill jag gärna slippa. Vad jobbigt att hon har varit sjuk så länge lilla gumman. Hoppas hon kryar på sig snart.

Tänker på er!
Kramar