fredag 4 december 2009

.Härliga vänner!

I onsdags eftermiddag fick vi äntligen ihop en tid som vi kunde träffa våra vänner C och L på. Vi har inte träffat dem på så länge nu, säkert en månad och jag har saknat C en hel del, så det var skoj! Önskar så att vi kunde ses oftare, men det är ju inte så lätt när hon pluggar heltid och ännu värre lär det väl bli när jag dessutom börjar att jobba igen. Nåja, desto trevligare lär det bli när vi väl ses. N blev så glad när jag berättade för honom att vi skulle åka och träffa L. Dem har varit kompisar sedan dem var ca en vecka gamla el så och dem trivs bra ihop. När dem var lite mindre så bråkade dem en hel del, men nu leker dem mest hela tiden och det blir inte så mycket bråk. Känns kul! Önskar att jag hade tagit med kameran i onsdags, för dem var så söta när dem lekte. N tog L´s lilla gitarr och spelade och L hade en trumma och slog på och sedan gick dem där och sjöng och spelade, sååå mysigt och gulligt! Jag hoppas och tror att dem kommer att fortsätta vara bra kompisar även när dem blir lite äldre.
Tack C för en trevlig eftermiddag! Hoppas du mår bättre nu!

C och jag lärde känna varandra på familjeliv medan vi väntade våra små prinsar och sedan dess har vi träffats en hel del. Jag är så glad att jag har lärt känna henne, hon betyder så mkt för mig och det sköna är att även om man inte ses varje vecka så vet man att man finns där för varandra. Det är vänner det! =)
Tänkte gå och ta på oss nu och sedan åka och se om det finns ngn klipptid till mig, jag är i stort behov av en frisör. Håller tummarna!
Kramar

2 kommentarer:

Diana sa...

Vilken fin blogg du har! Har flera tävlingar inne på min sida som jag tror att du skulle gilla - delta gärna! =) Kram/ Diana

Mrsfunky sa...

Tack!
Har kollat på din blogg och den är oxå väldigt fin. Det är kul med tävlingar, så jag är säkert med på någon av dina. Kram