fredag 1 januari 2010

.1 januari - första dagen på det nya året

Jag är seg som en zombie och känner mig inte alls på humör. Hm, bra början på det nya året. Det blev lite väl sent igår och sedan vaknade minsta killen några gånger i natt och inte nog med det så var jag tvungen att gå upp med killarna nu på morgonen. Som sagt, jag är bra trött nu.
Igår hade vi en supertrevlig kväll med våra underbara vänner. Har nog inte haft ett sådant trevligt nyår på länge. God mat, en massa godis, fyrverkier, en massa spel och skratt och efter det tv-spel och ja...det var en underbar kväll! Tack E och P för en underbart trevlig kväll!

Idag ska vi på kalas på eftermiddagen. Min kära svåger fyller 35 idag så framåt kvällen blir det kalas hemma hos mina föräldrar, eftersom det är där dem har firat nyår. Jag känner inte alls för något kalas idag, men det blir nog trevligt.

Ute faller snön och vintern ligger fortfarande kvar, härligt värre! Hoppas det blir lite mildare ute så vi kan gå till pulkabacken litegrann. Känns inte så skoj att vara ute med dem små om det är för kallt. Visst, det är väl bara att ta på dem mer kläder, men jag föredrar lite mildare temperatur, runt fem minus eller så. Det är alldeles lagom.

Nej, nu ska jag nog ta och gå och lägga mig en stund, är lite för seg. Hoppas ni alla har haft en underbar nyårsafton och att ni får en fortsatt trevlig dag och ett fantastiskt gott nytt 2010.

Kramar

Inga kommentarer: