måndag 25 januari 2010

.Utmärkelse



Jag har fått en utmärkelse till min blogg av underbara Johanna - Ett stort tack för det, det värmde! Kul att du tycker om bloggen! =)


Du som har fått utmärkelsen skall:

Kopiera utmärkelsen till din egen blogg

Länka till den person som gav dig utmärkelsen

Berätta 7 intressanta fakta om dig själv

Välja 7 bloggar som du vill ge utmärkelsen till


Lämna ett meddelande till dem 7 du har valt ut


7 saker om mig:

Jag har bott i Australien i över ett halvår

Jag har två äldre systrar och två yngre bröder


Jag är upväxt i Julita, Södermanland


Jag var på bröllopsresa till Bali


Jag älskar scrapbooking


Jag har gått en reseledarutbildning i Spanien i två månader


Jag vill utbilda mig till barnsjuksköterska och jobba med neonatal



7 Härliga bloggar som får min utmärkelse:


Fru Thure


Svintoflickan


Närketösen


Vattenskimmer


Rymdblomman



Kalasmamman
Tant Ulrika



Inga kommentarer: