söndag 3 januari 2010

.Söndag igen

Mannen min sover, N sitter och tittar på en film, L sitter på pottan och jag, ja jag sitter här med datorn och funderar på om jag istället skulle gå och fixa lite frukost. Klockan börjar ju ändå bli lite. Idag är vi bjudna på ett års kalas på eftermiddagen. En kompis lilla dotter blev ett i fredags, så idag blir det kalas. Hjälp vad fort det går, känns som det var igår hon kom lilla prinsessan. Ja, det går fort med dem små liven.
På förmiddagen tänkte jag försöka få med mig mannen ut till pulkabacken. N har tjatat och vill gärna åka pulka och det är inget skoj att gå iväg själv. Får se om jag lyckas. Vore skönt att få komma ut en sväng även om det är kallt.
Igår kväll var vi hos ett par goda vänner på kvällen. Vi åt god mat, pratade, drack kaffe och hade en allmänt trevlig kväll. Tack E och A för en underbar kväll!

Nej, nu ska jag gå och se om lillkillen är klar ännu och sedan ska jag nog fixa lite frukost.
Hoppas ni får en underbar söndag!

Kramar

Inga kommentarer: