söndag 24 januari 2010

.Vi vill säga tack

Var på gudstjänst på förmiddagen och det kändes så bra att äntligen få komma till kyrkan. Det var ett tag sedan sist nu. Det var en härlig förmiddag med bra predikan och härlig lovsång. Jag är så oerhört tacksam att jag får vara kristen och att jag får tillhöra den levande guden. Vilken ära, vilken känsla. Jag kände mig glad efteråt, fick en längtan efter mer. Tack Gud att jag får tillhöra dig! Jag älskar dig!

Sjöng många bra lovsånger idag och en av dem är Vi vill säga tack, så här kommer texten på den.

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Vi Vill Säga Tack

Vi vill säga tack
Vi vill ge dig ära och pris
Det är så det ska vara Och evigt förbli

Dag och natt vill vi sjunga sången till din ära
Dag och natt vill vi stämma in i sången vid din tron
Dag och natt vill vi sjunga sången till din ära

Tack att jag får vara din!

Kramar

Inga kommentarer: