fredag 29 januari 2010

.Hos frisören

Idag har det varit en fullspäckad dag. Först på förmiddagen åkte vi hem till ett par kompisar för fika och lek. Vi åt nybakta scones med ost och barnen lekte och hade kul. N älskar att leka med L som är lika gammal som honom och tillhörde samma föräldrargrupp. Det spelar ingen roll att hon är tjej, dem leker lika bra för det. Idag sprang han runt med handväskan kring armen och dem lekte en hel del med pippihuset. Det är skoj! Hoppas han fortsätter att leka lika bra med tjejer när han blir äldre för jag tycker det är viktigt att ha både kill- och tjejkompisar.
L har oxå en lillasyster som är två månader äldre än min lilla prins och hon var så go idag. Hon kom flera gånger och skulle gosa och sitta i knä. Så mysig!

Direkt efter att vi var klara där så åkte vi till Hallsberg för att se om det fanns ngn klipptid till N och det gjorde det. Vi behövde bara vänta i ca 15 minuter eller så, så det var ok. Han blev så fin min stora kille och han satt som ett ljus i stolen. Rörde sig knappt! När vi var klara där så åkte vi till Örebro för att hämta hem min kära far som hade blivit utskriven från sjukhuset. Han hade bilen hemma hos oss så då fick vi hämta honom. Klockan var nog nästan halv tre innan vi kom hem och då hade vi inte ens käkat ngn lunch så killarna var bra hungriga när vi kom hem.

Min älskade lilla rödhåriga prins!

Jag älskar dig så mycket!

Nyklippt liten tuffing! Så fin!

Jag älskar dig så oerhört mycket!


Ja och nu är det snart kväll och vi väntar på att mannen ska komma hem ifrån Jönköping där han har varit sedan i går. Egentligen skulle J junior komma i helgen, men hans småsystrar hade troligtvis magsjuka och själv kände han sig lite konstig i magen, så då vill vi inte ha hit honom. Magsjuka kan vi klara oss utan =) Han får komma nästa helg istället.


Nej, nu ska jag gå ner och se om det har tagit sig i kakelugnen eller om jag får göra ett nytt försök igen.
Hoppas ni får en underbar fredagkväll!


Kramar

1 kommentar:

svintoflickan sa...

Å va sött kort på levi...underbar hårfärg!!
kram