onsdag 20 januari 2010

.Stora grabben - treårsdag

Ja idag har vi haft kalas för stora grabben som blev tre år. Det har varit en mysig dag med mycket fix men oxå trevligt besök och många fina presenter till N. Han blev så glad för alla fina saker han fick. Ett stort tack till alla som var här och förgyllde hans dag!
Hade en hel del att fixa med på förmiddagen medan N var på dagis. Sedan kom alla gäster runt tretiden, så då åt vi mackor med äggröra, skinka och köttbullar och sedan efter det blev det tårta som jag hade fixat innan. Svärmor trodde att det var köpta tårtor så det var ju ett bra betyg =) Jag måste säga att jag blev ganska nöjd med dem jag med, dem var riktigt goda!

Nu är klockan en del och jag tänkte gå ner och sätta mig en stund i soffan och njuta av lugnet och kanske ta mig ngt att äta. Imorgon är det dags för barnkalas så då blir det oxå en del att fixa med.



N ska äta tårta


L i sin fina cerisa och bruna tröja från Pop


Den ena tårtan


Tårta nummer två

N fick som sagt en hel del fina saker och mycket Rorri racerbil blev det. Gissa om han blev glad! Han fick även en springcykel som han kan ha ute när det börjar bli vår.

Nej, nu ska jag gå ner innan klockan blir för mycket.

Hoppas ni alla har haft en underbar onsdag!

Kramar

1 kommentar:

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Härliga kalasbilder..tårtorna såg riktigt mumsiga ut! =)

Ny dundertävling hos Tant:

http://uj76.blogspot.com/2010/01/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart_22.html

..med chans att vinna presentkort från en underbar smyckesbutik :)

Kram