tisdag 26 januari 2010

.Ingen härlig månad

Betalade räkningarna idag och insåg att det inte var ngn härlig månad den här månaden. Tycker att det har varit så ganska ofta nu, men snart börjar jag ju jobba så då kommer det att kännas bättre får vi hoppas =)
Idag har jag och killarna varit på öppna förskolan på förmiddagen. Det var lagom många barn och dem hade så kul. N byggde upp en jättestor tågbana och satt och lekte med nästan hela tiden. Ja annars har det inte hänt så mycket idag. Har passat på att handlat nu på eftermiddagen medan barnen sov, vilket kan vara skönt ibland. Det går ju bra att åka och handla med killarna, men ibland är det skönt att få komma iväg själv.

Ikväll är det afro igen, ska bli skönt att få träna lite. Får se om jag kommer iväg imorgon igen. Vore skönt! Mannen ska bort torsdag-fredag annars hade jag tänkt att träna på torsdag kväll oxå. På tal om att åka iväg så ska mannen på kurs till Italien i maj och jag var medbjuden. Är det inte typiskt att jag har börjat jobba då. Hade varit skoj att få följa med. Nåja, det får bli ngn annan gång. Det värsta är ju att vi måste skaffa barnvakt då, men det löser sig väl får vi tro. Det är ju ett tag kvar.
Nej, nu ska jag gå och sätta på lite kaffe och ta mig en kopp.

Ha en fortsatt skön dag och take care!
Kramar

1 kommentar:

svintoflickan sa...

åå jag vill me dansa afro.låter så kul.
tack för de fina raderna i min blogg.
när börjar du jobba.
spännande.
här gör jag vad jag kan för att få vara hemma istället..hi,hi.
tänk att alla är olika.
de är bra.
kramiskramis