fredag 29 januari 2010

.Tradera - en toppen sida

Jag älskar tradera. Det är en toppensida! =) Jag har sålt en massa kläder där efter killarna, men jag har oxå köpt en hel del fina kläder där till killarna. Senaste köpet var jag väldigt nöjd med, en klarblå vinterjacka ifrån polarn och en mössa till N. Mycket skoj finns det och vissa kläder ser knappt använda ut, medan andra kläder är mer slitna.



N med nya jackan och mössan - så fin!


Fullt påklädd liten kille - köpte overallen på tradera till N när han var liten. Ser knappt använd ut!


Hur är det med er? Handlar ni kläder eller annat på tradera? Nyfiken! =)
Kramar

1 kommentar:

Irené sa...

Hej,

begagnat är skoj! Jag har fått de allra flesta av våra kläder från min mamma som köpt dem av en kollega. Hur bra kläder som helst och skoj eftersom de inte säljs längre. Vi har fått drösvis med kläder så det är väldigt sällan jag köper kläder till barnen över huvudtaget!

P.S. Fabbe och Lisa har börjat leka tillsammans de med, jättekul! Men visst blir det bråk mellan varven men det hör ju till =)


Kram!