måndag 18 januari 2010

.Ny vecka, nya möjligheter

Ny vecka med nya möjligheter. Vad har den här veckan att erbjuda kan man undra. Ja, vem vet! Det är i alla fall en fullspäckad vecka med tre-årskalas på onsdag för släkten och för kompisar på torsdag. Sedan är det träning på tisdag och torsdag, träffa en kompis imorgon fm, rim och ramsor på ons fm, iväg till goda vänner ikväll och umgås och ha trevligt! Ja, som sagt....det händer mycket saker hela tiden, men jag älskar mitt liv! =)
Har varit och handlat nu på förmiddagen. Jag tror att jag har köpt allting vi behöver till kalaset nu, men annars får vi väl åka iväg en snabbis på onsdag eller så. Jag var på Maxi och handlade och där sålde dem ut alla barnkläder för nästan inga pengar alls. Ut med det gamla och in med nytt. Mycket var tyvärr slut, men jag hittade en tröja till N för 19 kr samt ett par manchesterbyxor för 39 kr. Jag fyndade även en overall till våren till L för 69 kr. Den hade kostat 299 kr. Sånt tycker jag om! Billigt ska det vara, alltid skoj!

Ja, annars har jag inte så mycket på planeringen idag. Tänkte försöka slå in alla presenter till N så det är klart tills på onsdag. Jag borde även sätta mig med bokföringen, men just nu har jag ingen lust alls, så vi får se på eftermiddagen om lusten vill infinna sig =)
Har precis avnjutit en god lunch, en påse med Nutrilett chokladsmak. Mums! Nja, det var egentligen inget vidare, men vill man vara fin....
Nej, nu ska jag försöka få ngt gjort.

Hoppas ni får en fortsatt trevlig måndag och en skön vecka!
Kramar

1 kommentar:

Diana sa...

Hoppas att du får en underbar vecka! =) Kram