söndag 31 januari 2010

.Me and I träff

Har varit på ett Me and I party nu på eftermiddagen och hjälp vad mycket fint dem hade. Jag skulle behöva en stor plånbok om jag ska köpa allt jag vill ha. Jag ska ha ett eget party om två veckor så jag får fundera tills dess på vad jag vill att killarna ska ha.


Jättefina byxor som jag vill köpa till lilla killen



Den här klänningen vill jag ha till mig själv, så fin och den satt väldigt bra. Jag skulle också vilja ha tröjan med bilar till minsta grabben, samt mössan till båda killarna. Den skulle passa kanonbra till deras vårjackor.


Den här tröjan var en av favoriterna, så cool! Skulle vilja ha den till stora grabben.
Ja, vi får se vad det blir för ngt i år, men som sagt det fanns mkt kul.
Om ngn är sugen att gå på party så är ni välkomna till mig på mån om två veckor.



Kramar

2 kommentarer:

Ulrika - foto - Jonasson sa...

OJ vad mkt fint!! =) Älskar Me&i..men jag än så länge inte fått någon inbjudan till party..kanske får ordna ett själv =)

Vill oxå tipsa om en ny kulig tävling hos mig..

http://uj76.blogspot.com/2010/01/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart_31.html

..med chans att vinna presentkort från en finfin bok & leksaksbutik =)

Sofia sa...

Jag hade Me and I party hemma förra lördagen. Ojojo, farligt för plånboken. Det blev MYCKET inhandlat, en del till mig själv faktiskt! Jag beställde krontunikan, medaljongscarfen samt gamla-bilar-tröjan, likadan till mig och pojkarna fniss. Sedan blev det som sagt en hel del till dem..

Stor kram,
Sofia