tisdag 19 januari 2010

.Mellanmål - dagens höjdpunkt

Mellanmål är dagens höjdpunkt. N älskar mellanmål och vill gärna vara med och bestämma vad dem ska äta. Idag på eftermiddagen blev det mjölk och macka för stora grabben och gröt och macka för lillprinsen. Skulle N få bestämma skulle han kunna äta hur mycket som helst till mellis, men det fungerar ju inte. Man ska ju helst orka med maten också.
Själv tog jag en påse Nutrilett choklad till mellis, inte så värst, men fick duga. Ska snart börja med maten som jag ser framemot att få äta.



N sitter och fikar med sin nya pippiservis.

N är så söt. Han fick en ny servis häromdagen och nu dukar han upp värsta fikat och sedan ska han och jag sitta och fika tillsammans. Vi dricker kaffe och te och äter choklad och en massa annat gott. Så gulligt! =)


N äter mellis, mjölk och macka.



Lillprinsen äter macka...så här fin blir man då! =)

Jag älskar mina två små killar enormt mycket, dem är underbara!

Vad skulle jag göra utan er!
Kramar

Inga kommentarer: