söndag 3 januari 2010

.Pulkaåkning

Det blev en tur till pulkabacken idag och det var så skönt ute. Vilken underbar vinter vi har fått, fantastiskt skönt och mysigt! Det är så vackert ute så man kan bara titta ut och njuta av det man ser. Precis som när jag var liten, då såg alla vintrar ut så.
Vi bylsade på killarna och gick till pulkabacken och N tyckte det var så skoj. Han skulle åka själv ner för backen på snowracern och fort gick det. Han ramlade omkull några gånger, men skrattade bara. Lilla killen, han har blivit en liten tuffing.


Mannen min med killarna i pulka


Jag och killarna i pulkabacken


N på snowracer hemma på gårdsuppfarten


Mannen min och N på väg uppför backen


L sitter nerbylsad i sin pulka - ser skönt ut!


Jag och N på väg uppför backen



Ja, vi var ute en stund, men sedan var det dags att gå hem och slänga killarna i säng och det behövdes. Dem somnade på två röda! =)
Kramar

Inga kommentarer: