fredag 29 januari 2010

.Vilken natt

Ja den här natten har ju inte varit särskilt mycket bättre, så idag känner jag mig ännu mer lik en zombie =) Tur att det inte hör till vardagen. Minsta killen har vaknat jag vet inte hur många gånger och bara gråtit. När man kommer in så ligger han med nappen i handen och skulle lätt kunna sätta in den själv igen, men inte då. Ibland undrar man ju hur dem tänker. Det skulle vara kul om dem kunde tala om vad som är fel, det vore lite enklare då. Dessutom så valde ju stora killen att han skulle vakna innan sex idag och det har inte hänt på länge. Är det inte typiskt! Försökte få honom ligga kvar i min säng och vara tyst och still en stund och det gick bra tills klockan var strax innan sju då han ville in på sitt rum och leka lite. Sedan vaknade lillkillen runt åtta så då gick vi upp och tog på oss och har nu precis avslutat frukosten. Jag gjorde mig en banan- och jordgubbssmoothie till frukost och det smakade inte så illa.

På förmiddagen idag ska vi över till ett par vänner och fika och leka och sedan ska jag försöka komma iväg en stund på eftermiddagen och klippa stora grabben. Han börjar bli lite långhårig nu. Hoppas jag får tid idag, vore skönt!
Nej, nu ska jag försöka göra oss klara så jag kan hinna städa övervåningen innan vi ska iväg. Jag har även en bil som måste skottas fram och det lär ta en stund.
Hoppas ni får en mysig fredag!

Kramar

Inga kommentarer: