lördag 2 januari 2010

.Året som ligger framför

Undrar vad som kommer hända året som ligger framför. Jag hoppas på ett underbart år med mycket glädje och skratt i familjen men oxå hos nära och kära.
Jag börjar jobba om bara några månader efter att ha varit mammaledig i nästan tre år. Det känns skönt, men vemodigt på samma gång. Jag ser framemot att få komma ut till arbetslivet igen, men kommer att sakna mina små pluttar en hel del. Tänk att lilla L ska in på dagis snart, min lilla bebis börjar bli stor. Ja, jag hoppas oxå på ett bra år för företaget, att nya dörrar får öppnas och att det går lika bra som 2009.
Det ska bli spännande att få se mina killar utvecklas mer och mer. L som kommer att lära sig gå,
ska börja på dagis, kanske sluta med blöja, etc...Han börjar bli stor. Min andra grabb blir snart tre, vad kommer han att lära sig i år. Mina små älsklingar, ni är sååååå underbara! Jag älskar er!
Idag har vi inte gjort ngt särskilt. Jag fick sovmorgon i morse och kom inte upp förrän klockan var över tio. Så skönt! Tack älsklingen för det! Det uppskattades!
Ja och ikväll ska vi över till ett par goda vänner till oss och deras lilla son. Det var ett tag sedan vi var där nu. Ska bli trevligt att ses lite. Hoppas att det går bra med barnen oxå annars får vi väl åka hem tidigt och lägga dem hemma.

Nej, nu ska jag gå ner och titta om mannen är klar vid tv:n så jag kan spela lite Mario. Snacka om skoj!
Förresten, ni som vill och kan, var med och be för en kompis till mig. Vi har känt varandra sedan vi var små, men har dem sista åren inte haft så mycket kontakt. Hon har nu fått reda på att hon har tumörförändringar i levern, men dem vet inte om det är elakartad eller inte. Hon är lika gammal som mig. Jag tänker på dig!

Ha en fortsatt trevlig lördag!

Kramar

1 kommentar:

Elin sa...

Vad rörd jag blir! TAck så JÄTTEMYCKET för dina varma tankar! Den 13:e januari ska jag på ultraljud, efter det hoppas jag att jag kan börja leva igen!
Stora kramar Elin