tisdag 12 januari 2010

.En tripp till päronen

Idag var N ledig ifrån dagis och jag funderade lite på vad vi skulle kunna hitta på. Brukar försöka hitta på något när han är ledig så inte dagen blir så långsam. Det fick bli en tur till Julita och hälsa på mina föräldrar. N blev självklart överlycklig när han hörde att vi skulle till mormor och morfar. Det var trevligt att få umgås med dem en stund och vi hann med en hel del kaffe, men oxå mat och ännu mer kaffe. I min familj dricker man väldigt mycket kaffe och jag är väl inte den av oss som dricker mest. Jag skulle kunna vara utan kaffe i flera veckor utan att jag skulle sakna det.
På ditvägen hoppade jag in på Jakobssons möbler för att titta lite på soffor, men insåg att det ska man inte göra själv med två barn. Jag tog i alla fall med mig en broschyr hem, så nu kan jag titta lite hemma och sedan får jag och mannen åka tillsammans dit en annan dag.
Ska snart ta och börja med maten och sedan ska jag iväg och träna ett pass afro. Ska bli skoj att se hur det går idag. Sist var jag helt slut efter passet, men det var väldigt kul.

Hoppas ni har haft en bra dag hittills och att ni får en fortsatt trevlig kväll.

Kramar

Inga kommentarer: