måndag 25 januari 2010

.Det börjar närma sig

Var inne på jobbet idag för att lägga mitt schema för april-juni. Hjälp, tiden går så fort, jag börjar verkligen jobba snart. Det känns konstigt, men samtidigt ska det bli kul att få komma tillbaka till jobbet och framförallt att få vara annat än mamma. Visst kommer jag att sakna mina killar enormt mycket, men jag tror att dem kommer att få det bra på dagis. N har alltid älskat dagis och jag har på känn att L oxå kommer att göra det. Det lär nog inte bli några problem. Dessutom så tror jag att man uppskattar sina barn mer när man får vara utan dem ett tag. Jag kommer att längta efter dem och det har inte hänt så ofta eftersom jag konstant är med dem. Ja, det ska bli skönt att få börja jobba även om jag kommer att vara lite nervös innan det är dags. Jag har ju inte jobbat på så länge nu så jag känner mig lite grön.

Ikväll kommer mina föräldrar och mina kära mormor över på lite mat. Ringde och bjöd in dem eftersom jag visste att mormor var hemma hos dem. Min pappa ska oxå in och operera sin hand igen i veckan, så då vill jag gärna träffa dem nu innan. Han kapade av sig sin hand för snart två år sedan och det har varit väldigt jobbigt för honom. Han ska göra en ny operation nu och förhoppningsvis blir handen lite bättre, jag håller tummarna för det =)
Nej, nu ska jag sätta mig och skriva in mitt nya schema och kolla lite hur det ser ut i vår.

På återseende!

1 kommentar:

Diana sa...

Åh, ja våren är faktiskt nära nu! Även om den känns långt borta för mig nu när det är iskallt här... bnrrr... Har förresten frågestund i bloggen nu! =) Kram