onsdag 13 januari 2010

.Barfotadans

Var på ett pass afro igen igårkväll. Det är såååå grymt skoj även om jag känner mig lite småfånig som springer och dansar och hoppar runt som en afrikan. Barfotadans inne, hoppandes som indianer, spelandes på trummor, dansa som en egyptier, ta sig fram som ett ånglok och springa med armarna som i en orkan. Ja, som sagt, jag känner mig lite fånig, men det är fruktansvärt kul och så jobbigt. Jag blir helt slut av det och jag känner att det tar. Kan verkligen rekommendera ett pass med afro om ni har möjligheten. Ett problem var att jag igår fick så ont i fötterna. Det bästa är att vara barfota, men jag ska testa nästa gång att ha strumpor och se om det hjälper.
Känns skönt att ha kommit igång nu med träningen. Ska träna afro på tisdagar och sedan blir det nog spinning på torsdagar och lördagar. Ska kanske pröva bodyattack eller bodycombat någon gång, men vi får se när det blir.

Idag på förmiddagen har jag bokfört det sista för år 2009, så nu kan jag börja på det nya året. Känns bra! Annars händer inte så mycket. Jag får besök av en kompis och hennes två små barn på eftermiddagen. Ska bli trevligt!

Hoppas ni får en fortsatt trevlig onsdag!
Kramar

Inga kommentarer: