måndag 4 januari 2010

.Nyårslöfte - bra eller inte?!

Varför har man nyårslöften? Är det bra eller dåligt? Finns det några som håller sina nyårslöften och i så fall, vad är det för löften. Jag har nästan varje år gett nyårslöften, men aldrig hållt dem mer än en vecka eller två. I år ska det dock bli skillnad. I år ska jag hålla löftet och jag ska klara det. Jag har motivationen, jag har inspirationen, jag har orken och jag har tiden, så det finns inga bortförklaringar =) Jag bara ska klara det och jag börjar i dag.
Har ni några nyårslöften och i så fall, vad?

Mitt nyårslöfte är att komma igång ordentligt med träningen samt att ändra kosten. Inte banta och hålla diet, men äta nyttigare och hålla mig borta ifrån onyttiga saker framför allt på veckorna. Jag kan unna mig ngt på helgen istället.

Nej, nu ska jag ta på ungarna och gå ut en stund.

Hoppas ni får en underbar vecka!

Kramar

1 kommentar:

svintoflickan sa...

Ja du..det där me nyårslöften tycker jag me är svårt...
jag skulle önska jag kunde äta mindre gott..o bara helgerna ..som du..
å mkt annat som jag har som tankar o önskningar..men sen vad som blir med de..hmm.de vet man inte.

kramkram o gott nytt år...