onsdag 6 januari 2010

.Vill gifta mig

Var med en kompis igår och prövade brudklänningar. Hon ska gifta sig i juni och jag kunde bara konstatera att jag vill oxå gifta mig. Jag vet, jag är ju redan gift, men det finns så många fina klänningar nu och många av dem är precis min stil. Jag skulle nog inte ens kunna välja klänning om jag skulle gifta mig nu. Vi hade en kalasmysig dag och många klänningar blev prövade. Hm, jag är glad att jag inte sitter i hennes sits. Det skulle dröja fyra månader innan klänningen skulle komma ,så hon har bara tre veckor att bestämma sig på. Det är inte mycket.
Tog även en sväng till Örebro och strosade lite innan vi åkte hem. Blev bjuden på lunch som tack för att jag följde med. Trevligt!
Ja, sedan på kvällen efter att jag hade hunnit vara hem en timme eller två så åkte jag iväg och tränade lite spinning. Hade tänkt att gå på afro, men det hade tydligen inte börjat ännu för säsongen, men snart så. Har tänkt att försöka träna två gånger i veckan, afro på tisdagar och spinning på torsdagar och sedan kanske spinning på lördagar om det finns tid. Vi får ta en sak i taget.

Hoppas att ni har haft en trevlig vecka hittills.
Kramar

Inga kommentarer: