måndag 25 januari 2010

.Bambi på hal is

Har varit ute för en premiärtur med N´s nya skridskor, men det gick väl sådär. Snacka om bambi på hal is =) Visst, jag hade nog inte räknat med ngt annat, men ändå. Önskar vi hade haft med en vagn eller så som han kunde hålla i för nu var det inte så skönt för ryggen. Nåja, bättre lycka nästa gång och då ska jag försöka ta med mannen oxå så vi kan turas om att hålla N. Det var i alla fall skönt att vara ute och få lite frisk luft, önskar det blev oftare. Hm, måste försöka ta tag i mig själv snart och vara ute minst en halvtimme varje dag. Det tror jag både jag själv och barnen skulle må bra av.
Nej, nu ska jag ta mig en kopp te och värma mig lite. Blev lite kall när vi var ute och sedan efter det är det snart dags att börja förbereda maten för kvällen.

Ha en fortsatt trevlig dag!
Kramar

Inga kommentarer: