tisdag 30 november 2010

.Underbara ringar

Har hittat underbara ringar som jag bara vill ha. Har skrivit upp dem på önskelistan till mannen så han kan köpa dem =) Jag blev kär vid första ögonkastet och får jag inga i julklapp kommer jag nog vara tvungen att köpa dem själv. Älskar dem!



Det är märket Miss Dee som gör ringarna och det roliga med dem är att man kombinerar flera olika och sätter ihop till en. Riktigt snyggt och det finns många att välja på! Kan inte bli bättre! Miss Dee har även andra fina smycken, men just ringarna är jag väldigt förtjust i. Det skulle sitta bra på mitt finger =)


/ Mrsfunky

1 kommentar:

Therese sa...

Jag håller med dig, dessa ringar är sååå läckra! Å stackarn som slickat fast sig, detta gör ju sååå ont. Vi har nog alla testat... KRAM å ha en fin jobbnatt <3