måndag 22 november 2010

.Trött på förkylningar!

Börjar bli trött på förkylningar nu. Önskar det fanns ngt vaccin el dylikt man kunde ta och sedan aldrig mer bli förkyld, i så fall skulle jag se till att båda killarna tog det. Både L och N är förkylda och näsorna rinner och L hostar och hackar. Det börjar bli bättre, men det lär väl ta några dagar till innan dem är helt bra. Vad tråkigt det är när det är så!
Idag har killarna varit på dagis och jag har passat på att veckohandla lite samt jobbat undan allt på kontoret, eller åtminstone den största delen av jobbet. Usch, det hade hopats sig ordentligt nu, men så går det när man är lat och inte jobbar varje vecka. Hmm, får nog skärpa mig lite!
På eftermiddagen åkte jag och killarna till E och hennes två barn och lekte lite. Fick oxå höra hur dem hade haft det på sin bröllopsresa till Island. Oh, nu vill jag oxå åka dit, men det är ca tio andra resmål som jag vill åka till innan dess =)
Nu ligger killarna och jag tänkte passa på att sätta mig en stund framför tv:n. Det är final på biggest loser, ska bli skoj att se vem som tar hem segern. Är så sjukt imponerad av deltagarna och hur duktiga dem har varit. Vilken motivation man måste ha för att gå ner så mkt i vikt. Bra kämpat!
Nej, nu blir det tv som gäller!
På återseende!


2 kommentarer:

Amanda sa...

Jag såg också på biggest loser och herrejisses vilka resultat! Vinnaren hade ju gått ner en hel vuxen människa! Det är helt sjukt nästan när jag tänker på det!
Men visst blir man inspirerad!

Lycka till på intervjun idag! ^^
Kram

Therese sa...

Hade det funnits vaccin hade jag stått först i kön kan jag lova!!! Å visst blev man impad av biggest loser deltagarna?! Håller en tumme för dig i dag på intervjun! Lycko kram!