måndag 15 november 2010

.Måndag hela veckan

Jag tycker det känns som om det är måndag hela veckan. Veckorna springer fram så fort så ibland känns det som om veckorna bara består av fredagar och måndagar.
Har lilla killen hemma idag, han var lite snorig och småhängig, dock ingen feber. Tyckte att han inte behövde gå då när jag ändå är hemma. Jag kan jobba lite ändå, det gör ingenting. Ibland är det dessutom skönt att bara få rå om en av killarna, brukar bli lite lungare då.
Gick och lämnade N på dagis imorse och som vanligt var han på strålande humör när han skulle dit. Han stortrivs på dagis och idag på utvecklingssamtalet var det bara en massa fina kommentarer om honom. Då växer man som mamma! =)
Nu ska jag sätta mig med en kopp kaffe och kolla igenom dagens post.
På återseende!

Inga kommentarer: