tisdag 9 november 2010

.Halvstorm

Det yr snö, det blåser halvstorm och det känns som om det är 20 minusgrader ute, fast egentligen är det bara 4 grader kallt. Usch, måste nog ta och elda lite i kakelugnen.
Killarna är lediga idag ifrån dagis, så efter lunchen tänkte jag ta med mig dem och åka till badhuset och bada lite. Mina föräldrar ska oxå följa med, så vi ser framemot en mysig eftermiddag med dem.
Det var alldeles för länge sedan vi var i badhuset, så det ska bli skoj att se hur dem reagerar. Måste försöka åka regelbundet med dem så dem vänjer sig med vatten.

Ska jobba i natt. Jobbar bara en natt nu, det var en arbetskompis som var skyldig mig en natt så hon tar min andra natt. Skönt! Jag är sedan långledig, jobbar inte förrän till nästa helg, hur skönt är inte det. Snacka om att vara bortskämd med att vara ledig mycket. Undrar hur det blir till våren om jag kommer in på skola. Är van vid att vara ledig mkt nu. Nåja, det löser sig nog.

Nu ska jag gå och ta mig en kopp kaffe och sätta mig och läsa dagens tidning.


Önskar er en trevlig tisdag!
Kramar


1 kommentar:

Elin sa...

Jag jobbar oxå inatt, då får vi tänka på varann :-) Kör försiktigt till jobbet, lär väl inte vara världens bästa väglag :-/
Kram!