fredag 19 november 2010

.Fredag = jobb

Eftersom mannen är bortrest och jag ska jobba i helgenåkte jag på förmiddagen till mina underbara föräldrar och lämnade av killarna. Jag är så otroligt tacksam för att jag har sådana föräldrar som ställer upp i vått och i torrt. Vad gjorde jag utan dem, ni är guld värda!
Vi packade väskan och gav oss av och sedan hade vi en supermysig dag där med fika, mat och mer fika och även lite ordyatzy.

Lämnade killarna och åkte vidare hemåt. Stannade på hemvägen på Jacobssons möbler och tittade lite och det skulle jag inte ha gjort. Hittade mycket som var fint och som ville följa med hem. Blev bla en supermysig adventsljusstake:


Visst är den läcker!?

Den ska få bosätta sig i matsalen lagom till advent, kommer att göra sig bra där på skänken.

Annat som följde med hem var lite ifrån cultserien, en flaska att ha diskmedel i, en för tvål och en för att förvara vår diskborste. Har tittat på det länge nu och nu kunde jag inte låta bli =)

Nej, nu ska jag sätta mig och njuta av lite kvällsmat och sedan ska jag slappa i soffan innan det är dags att bege sig till jobbet och göra lite nytta. Hoppas på en lung natt!

Inga kommentarer: