onsdag 24 november 2010

.Kvinnoklinken nästa

Var som sagt på intervju på kvinnokliniken igår för kommande anställning. Det gick kanon! Visst jag kan inte veta säkert om jag har fått tjänst ännu, men kommer jag in på skolan så var det i stort sett helt säkert att tjänsten är min och att jag kommer att få betalt för utbildningen. Spännande! Hon berättade om kvinnokliniken och vad det är för klinik, vad dem jobbar med etc. Det lät riktigt spännande och jag är ännu mer peppad nu för att börja plugga. Vilket fantastiskt jobb det verkar vara att vara barnmorska. Helt otroligt!
Ja så det enda jag kan göra nu är att vänta och se om jag kommer in eller inte! Det värsta är väl att jag har ställt in mig så mkt på att plugga nu, så kommer jag inte in så kommer jag att bli grymt besviken. Men, men, en sak i taget. Jag vet säkert om tre veckor, så då får vi se.


Inga kommentarer: