onsdag 10 november 2010

.Inte bästa starten på dagen

Efter jobbet imorse hade jag en tid hos tandläkaren för mitt årliga besök. Kunde ha börjat dagen på ett mkt bättre sätt, men det var bara att bita ihop. Hade ett litet hål så det blev till att fokusera på ngt positivt och sedan blunda och vips så var det klart =) Skönt att det dröjer ett år till nästa gång.
Jag avskyr att vara hos tandläkaren, men samtidigt är jag glad för att jag inte har så många hål, så jag överlever det.

Kom inte hem förrän efter nio, så då var jag lite seg. Blev till att lägga sig i några timmar och ja, nu sitter jag här och äter lite lunch; mannens hemmagjorda chili con carne, mums! Ska snart ta på mig kängorna, hämta upp pulkan ifrån källaren och sedan bege mig ut i snön och hämta hem mina små prinsar! Fatta, nu är jag ledig ända tills nästa helg, lovely! Oj vad mkt skoj jag och killarna ska ha, hoppas bara att snön får vara kvar ett tag nu. Funderar på att åka och köpa ett par skidor till N, kanske han skulle tycka var skoj.

Nu ska jag återgå till lunchen och sedan bege mig ut i det vackra vintervädret!
På återseende!

Inga kommentarer: