måndag 1 november 2010

.Trevlig måndag!

Har haft en mysig och trevlig måndag, synd bara att dagen har gått så fort. Jag har inte alls hunnit med så mkt som jag borde. Men, men, så kan det vara ibland. Var och grattade syrrans mellantjej på förmiddagen. Bjöds på både fika, kaffe och mat och hade en allmänt trevlig dag. Tack syster yster för en trevlig dag, får ta och göra om det snart igen.
Min stora grabb och hennes minsta lekte och hade riktigt kul ihop. Lagom när det var dags att åka hem så lekte dem som bäst. Det är väl bra typiskt!

Sitter just nu på jobbet och jag känner mig såååå seg. Ögonen är små och jag skulle somna på två röda om jag la mig ner. Usch, det är bra jobbigt att hålla sig vaken nu. Längtar redan hem till sängen, kommer att sova som en stock imorgon när jag kommer hem.
Nej, nu ska jag gå och sätta mig med en tidning istället.

Hoppas ni får sova gott!
På återseende!


1 kommentar:

cecce sa...

Hoppas du får sova gott nu då!!

SV: Tack för omtanken vad gäller bilen! Usch, det känns lite deppigt, men det ordnar sig. Jag får låna en bil så länge. Ha en fin tisdag nu!

Kram