söndag 28 november 2010

.Födelsedagar x tre

Igår eftermiddag åkte jag och killarna till min kära bror i Julita för att gratulera honom, min mor och min svåger på födelsedagen. Javisst, dem fyller alla år på samma dag, bra planering eller inte! =)
Det var trevligt och vi bjöds på en hel del gott fika. Mysigt att få träffas lite! Det var även kul att få se hur min bror har fått det i sitt hus, riktigt fint! Gillade köket skarpt!
Idag blåser det halvstorm ute, är ca 10 minusgrader och det vräker ner snö. Ja, så ngn tur till pulkabacken lär det inte bli. Jag och N var till pulkabacken igår en sväng och oj vad han tyckte det var skoj. Det blev många turer i backen med snowracern och några gånger fick även jag åka med.
Förresten, min lilla kille har börjat gå mer och mer, kul att se. Tänk att han är så stor nu! Jag är så stolt!
Nej, nu ska jag betala lite räkningar och sedan måste jag ner och elda lite, få upp värmen i huset för nu är det kallt. Brrrrr!
Trevlig söndag på er!


Inga kommentarer: