fredag 12 november 2010

.Förberedelse inför kvällen

Ikväll smäller det! Nu är dagen äntligen här! Kvällen då jag och mina två systrar, samt två andra tjejer ska på Ladies Night. Yippiiee! Det ska bli grymt skoj och jag ser verkligen framemot det.
Först har vi bokat bord på en kinesisk restaurang. Efter det blir det en helkväll med flera hundra andra tjejer. Det är första gången jag går på Ladies Night, spännande!
Har ett problem bara, vet inte vad jag ska ha på mig, som vanligt! Alltid samma bekymmer! Jag har hela garderoben full med kläder, men ändå inget att ha på mig. Lustigt, det där! =)
Jag funderar på att ha mina ljusa stuprörsjeans, en svart topp och till det mina höga stövlar. Frågan är bara om jag kommer klara av att gå i stövlarna hela kvällen.
Annars tänkte jag ha kjol och topp och mina stövlar utan klack. Hm, kommer nog att vela ett antal gånger innan jag blir klar.


Just nu sover killarna. N ville vila sig och har nu sovit i snart 1½ timme och lillkillen har sovit i över två timmar. Skönt! Det är då man bara kan njuta, eller annars göra alla måsten som finns, dvs städa huset, plocka undan och röja efter alla andra. Men nu är det gjort, bara dammsugningen kvar på övervåningen.
Nej, ska gå och försöka ta fram kläder till kvällen nu och förbereda lite så allt är klart.

Önskar er en fortsatt trevlig fredag!

1 kommentar:

Fotograf Jeanette Lindvall sa...

Hoppas kvällen blir grym!
Men har hört att ladies night ska vara riktigt bra

Ha det fint :)