onsdag 1 december 2010

.En god natt!

Sitter på jobbet. Just nu är det väldigt lungt fastän vi har överfullt på avdelningen. Skönt! Bara några timmar kvar nu innan vi får gå hem. Ska sedan inte jobba förrän nästa tisdag. Är ledig nästan en vecka. Vilken lyx! =)
Igår kväll när jag åkte till jobbet var det 20 grader kallt ute. Usch, hoppas det blir lite varmare snart, det är alldeles för kallt nu. Vem vill vara ute och leka i snön när det är 20 grader kallt. Inte jag inte!
Imorgon har jag jobb på kontoret att göra, men jag tänkte även försöka hinna baka lite till kalaset på lördag. Det är en del att fixa tills dess, men det är bara kul. Jag älskar att ha folk hemma. Hoppas bara mannen blir klar med golvet i hallen så vi får upp möblerna (som först ska köpas) innan. Vill inte ta hem en massa folk när inte allt är i ordning.

Nej nu ska jag nog ta mig en kopp te och sätta mig framför tv:n.
Önskar er en fortsatt god natt!

/ Mrsfunky

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh så härligt med långledigt!

cecce sa...

Usch ja...visst är det kallt ute!! Brrr...
Vilken lyx att få va ledig en hel vecka! Själv får jag hålla ut tills jullovet!!

Kramar