måndag 1 november 2010

.Måndagslista

Idag måndag är jag glad för att:

-helgen som varit; mat med goda vänner, golvläggning i hallen och mys med familjen

-jag bara jobbar två nätter nu i veckan och sedan är ledig tills helgen, skönt!

- jag i veckan som kommer ska träffa många goda vänner

- jag har en sådan händig och underbar man som grejar och fixar härhemma

- jag har världens sötaste och mysigaste små pojkar. Ni är underbara!

- vi är inne i november, vilket betyder att vi närmar oss julen ännu mer =)

- jag kan börja inreda på allvar uppe på övervåningen, äntligen! Bara trappen och nedervåningen kvar. Känns bra!

Ha en fortsatt trevlig måndag och en skön vecka!

1 kommentar:

Therese sa...

Vilken härlig måndagslista du bjuder på, hoppas få se en glimt av övervåningen sedan ;-) Och önskar dig en riktigt, riktigt god sömn!!! KRAM KRAM

Ps er halloweenlykta blev så fin! <3 Ds