lördag 20 november 2010

.Nu är dem hemma igen

Killarna har varit hos sin mormor och morfar igår och idag eftersom jag har jobbat. Saknaden har varit stor trots att vi inte har varit ifrån varandra så länge. Det var mysigt atthämta dem idag och det känns skönt att vara hemma en stund nu och bara mysa. Vi väntar på att mannen ska komma hem ifrån Göteborg när som helst. Vi ska beställa pizza och mysa lite innan jag ska till jobbet.
Saknaden är stor fast man bara är ifrån varandra en kort stund. Det är härligt att få längta, känna saknad, bara för en stund. Man uppskattar varandra mer sedan, det är bra!

Mina små älsklingar, vad jag är glad över att jag har er!
Nu ska jag sätta mig framför kakelugnen och mysa lite och vänta på att mannen ska komma. Ute vräker snön ner, I love it! Hoppas den får stanna kvar nu.



På återseende!

1 kommentar:

svintoflickan sa...

Å va kul med jobbintervju.

Tack för grattiset.
Jo det känns spännande.
Men också nervöst på nåt sätt..och jobbigt att gå igenom en graviditet igen....bläää.

nu ska jag slappa framför tvn.

kramis