tisdag 30 november 2010

.Velar fram och tillbaka

Har suttit nu ganska länge vid datorn för att försöka få till en bra design som jag gillar och kommer att vara nöjd med, men jag tycker det är svårt. Det värsta av allt är att jag inte är så bra på det där med header. Skulle gärna vilja ha en fin header med ngn bild eller så, men är inte så värst bra på det =(
Ngn som vet hur man gör och kan hjälpa mig?
I natt är det fullt på avdelningen och det är ganska mkt att göra. Har sprungit fram och tillbaka flera gånger hittills! Nåja, ska inte klaga, det är inte så farligt.
Nu är det i alla fall dags för en kopp varm choklad och sedan ska jag sätta mig med en tidning.
På återseende!


/ Mrsfunky

2 kommentarer:

Therese sa...

Jag är usel på det här med design av bloggar så jag kan tyvärr inte hjälpa dig.... Hoppas det gick bra tt arbeta och att du får sova bra i dag. Här har jag en massa att stå i men fasnade med att läsa ikapp mina favoritbloggar istället... Typiskt! KRAM

Agnes sa...

Jag fick ditt mejl och hjälper dig gärna med en ny header eller en ny bloggdesign!
Tyvärr kan jag inte svara på ditt mail då min gräns för skickade mejl på ett dygn är nådd, ooops :)

Om du vill ha hjälp med en helt ny design från topp till tå kan du kika under "Bloggdesign" i min meny och läsa mer om vad jag behöver veta. Finns även några exempel på designs jag gjort tidiagre.

Om du bara vill ha en header får du gärna komma med förslag på vilka teckensnitt du vill ha. Jag kan ju göra en med bara texten och sen med genomskinlig bakgrund så det inte ser konstigt ut med den andra bakgrunden.

Fundera och återkom :)
Kram Agnes