måndag 8 november 2010

.Morgonfrost

Frosten ligger vit ute på gräset, det är kallt, solen skiner. Vilken underbar start på veckan!
Har precis lämnat killarna på dagis och ska snart bege mig till affären och handla för veckan som kommer. Tänkte passa på att baka lite matbröd att fylla frysen med. Får se hur mkt vi hinner! Tänkte även köpa hem lite saffran så jag i veckan kan slänga ihop årets första saffransbröd. Mums!
Det var riktigt kallt i morse, så det blev till att plocka fram killarnas vinterjackor och lite tjockare mössor. Det behövdes idag! Nu är vintern här, bara snön som fattas =)
Ska skriva en inköpslista nu och sedan bege mig till affären.
På återseende!


1 kommentar:

Therese sa...

Åh du får mig med sugen på att baka matbröd å saffransbulllar, men får nog bli en saffransrulltårta istället då jag jämt får mina bullar så torra trots att jag testat alla möjliga recept... Å oj oj så skoj du kommer att få på fredag på ladies nigth, är allt lite avis, hade gärna sett dem igen :-D KRAM, njut av dagen <3