måndag 29 november 2010

.Måndagslista

Idag måndag är jag glad för att:

-det är vinter och snön ligger vit- härligt!

-vi till helgen ska ha stort kalas för lillkillen med nära och kära

-det bara är mindre än två veckor kvar tills vi ska till Göteborg och jul på Liseberg.

- jag bara jobbar två nätter nu i veckan, sedan ledig igen

- det är mindre än två veckor kvar tills jag får mitt antagningsbesked till skolan- spännande!

- jag har en sådan underbar familj och härliga vänner som förgyller mitt liv

- helgen som var, en mysig helg med nära och kära.

- jag har en underbar man som jag älskar över allt annat och två små fina pojkar. Ni är mitt allt!

-jag på torsdag ska åka och träffa vännen C och hennes två små barn, mysigt!


Önskar er en fortsatt trevlig måndag och en skön vecka!

Inga kommentarer: