lördag 20 november 2010

.Jobbintervju

Yiippiiee! Hade fått email ifrån kvinnokliniken, så nästa tisdag, dvs 23/11 ska jag på jobbintervju där. Spännande!!! =) Ser verkligen framemot det! Tänk om jag får jobbet, men då gäller det ju att jag kommer in på skolan oxå, vilket jag inte vet förrän runt 10 dec. Jag håller alla tummar och tår.
Jag vill så gärna komma in på skolan och börja plugga och så småningom börja jobba på kvinnokliniken, det skulle betyda allt för mig. Nu är det bara att vänta och se.
Just nu är det lugnt på avdelningen och mina ögon är såååå små. Längtar hem till sängen!
Måste nog gå och ta ngt som gör att jag piggnar på mig lite.
Önskar er en fortsatt trevlig natt!

2 kommentarer:

Amanda sa...

Åh men grattis! Vad kul! Jag ska hålla alla tummar jag har. :)

Trevlig helg!
Kram

Therese sa...

Oj oj så skoj och spännande, hålelr tummarna för dig! Å helt rätt i inlägget ovan, att längta är en skön känsla och ett kvitto på att man älskar *ler*

Önskar dig en riktigt fin dag, här ska det lekas med monster ;-)

KRAM