söndag 21 november 2010

.Frågor till julswap

Julflickan har lagt ut lite frågor på sin blogg ang årets julswap och jag tänkte att jag skulle svara på dem så min hemliga tomte får lite hjälp på traven =)

1.Vilken strumpstorlek har du? stl 38

2.Vilken är din favoritfärg? Vitt och svart

3.Har du badkar? Ja!

4.Vilket är ditt älsklingsgodis? Lakrits i alla dess former samt choklad

5.Vilken är din favoritdoft? Tycker om dem flesta dofterna

6.Har du några allergier? Vilka? Har inga allergier

7.Föredrar du kaffe eller te? Älskar båda, men te slår nog kaffet.

8.Finns det något du absolut inte vill se i din julklapp? Ja, ngn ful liten porslinssak, avskyr porslinssaker.

9.Har du någon hälsning till din hemliga tomte? Jag hoppas att du får en trevlig advent och en mysig jul. Njut av tiden som är kvar!



2 kommentarer:

Therese sa...

Hi hi vi julswappare tycks vara lika på många sätt, iaf är vi mångar som inte gillar porslinssaker *s* Stor kram till dig, här har jag två febriga barn med ögoninf. mindre kul :-/ KRAM

Sara - Thaison sa...

Vaaa?? Te framför kaffe!! Nä vad fel,hihihi.

Porslinssaker ger mig utslag på kroppen,hihi. Hemska saker.

Vad spännande med kvinnokliniken. Jag håller alla tummar för att det ska gå bra för dig på intervjuven.

Ben10 är jättestort här. Min Viktor får inte titta på filmerna för jag tycker de är för otäcka men han älskar Ben10 ändå.

kram