onsdag 3 november 2010

.Ännu en natt till ända

Ja, nu är snart ytterligare en natt till ända, eller snart och snart, har halva natten kvar.
Sov dåligt idag. Vaknade tidigt och kunde inte somna om, så det vara bara att masa sig upp och sedan åka och handla lite så jag hade det gjort innan jag hämtade killarna. Hann lagom hem och packa upp allting när det var dags att hämta busfröna. L var inte alls på hugget när jag kom. Han blev väldigt glad först, men sedan skulle han inte med hem. Oj vad jag fick lirka för att få med honom. Lilla gubben, han har sådant humör ibland.
Ja, annars har det inte hänt så mkt mer idag. Har hunnit få upp lite mer saker i hallen, så imorgon ska ni få en liten tjuvtitt på hur det blev, men inte allt.
Har även fått hem barnens dagiskort och dem blev så bra. Är så nöjd med korten, både dem enskilda och syskonkorten. Riktigt skoj!
Förresten, idag skriver vi historia på avdelningen. Vi går ifrån pappersjournal till datajournal, så gissa om det är mkt att tänka på. Det är inte lätt alla gånger, men jag tror att när vi väl har lärt oss allt så kommer det att bli så mkt bättre.

Nej, ska nog sätta mig en stund framför tv:n.
På återseende!

Inga kommentarer: