torsdag 11 november 2010

.Tredje gången gillt!

Idag har jag bokat tid för thai massage för tredje gången nu. Får se om det ska strula idag igen eller om jag faktiskt kommer att få massage. Det vore ju skönt! Blir det ngt tok idag så tänker jag kräva att få pengar istället för presentkortet. Första gången avbokade jag, hade ett möte som drog ut på tiden. Andra gången bokade jag via internet, kom sedan in och dem sa att jag inte hade bokat. Fick en ny tid ngn timme senare, kommer dit och dem säger att jag får komma tillbaka två timmar senare. Glöm det, jag åkte hem istället. Hoppas verkligen att det går bra idag, annars kommer jag att bli ordentligt sur.
Ja annars har jag inte så mkt på schemat idag. Tänkte försöka baka på eftermiddagen efter att ha hämtat hem killarna. Får se vad vi kan slänga ihop. Imorgon tänkte jag i alla fall slänga ihop en sats med saffransbröd. Får ta och bocka av en sak i taget på min "bakalista" så kanske att jag blir klar till jul =)
Önskar er en fortsatt trevlig torsdag!

1 kommentar:

Therese sa...

Hoppas verkligen att det blir tredje gången gillt nu så du får bli lite bortskämd. Målar just en bräda vit, så snart kommer det några vinterbrädor :-D KRAM KRAM <3