torsdag 8 april 2010

.Vilket kap

Häromdagen fick jag förfrågan om jag ville köpa en tripp trapp stol av en kompis kompis. Eftersom vi länge har letat efter en så var jag snabb att tacka ja. Jag fick hem stolen idag och vilket kap det var. Den ser knappt använd ut, så det var helt klart värt pengarna. Lilleman blev så glad när han fick sätta sig i sin nya stol. Han såg så stor ut helt plötsligt. Min lilla kille, så stor!
Ja, annars har det inte hänt så mkt idag. Fick lunchbesök av en kompis och hennes två barn. Hon ringde och bjöd över sig själv på lunch, vilket jag uppskattade. Jag tycker om när folk är impulsisva och bjuder in sig själv. Mer sådant! =) Förutom det så har jag städat både övervåning och nedervåningen så nu ser det respektabelt ut igen.

Nej, nu är det dags att ta sig en kopp te och sedan funderar jag på om jag ska kolla på en film innan jag ska sova.
Ha en fortsatt trevlig kväll!
Kramar

Inga kommentarer: