torsdag 22 april 2010

.BLOGGUTMANING

Jag har blivit utmanad av Camilla - "En mammas dagbok"!

Blogg jag läser först: Min systers blogg, kul att hänga med i vad som händer i hennes liv.

Blogg jag har hört talas mycket om men aldrig läst: Kenzas blogg, har hört mkt om den men har aldrig läst den.

Kändisblogg jag följer: Jag följer ingen kändisblogg, men har läst Pernilla Walhgrens blogg några gånger.

Mest kända bloggare jag sett IRL: Hm, ingen aning. Har nog inte sett ngn så vitt jag vet, men man vet ju aldrig =)

Första bloggen jag började följa: Svintoflickan - Mias blogg

Bloggare jag beundrar och varför: Jag beundrar bloggare som är sig själva och skriver ifrån hjärtat, oavsett om det är om mode eller om personliga händelser i livet. Jag tycker det är viktigt att man är sig själv och struntar i hur andra gör eller inte. Bloggare som vågar öppna sig och dela med sig till andra om sig själva och sitt liv.

Fördelar jag fått tack vare bloggen: Jag vet inte om jag har så många fördelar med min blogg, men jag tycker det är kul när jag får kommentarer och jag ser att det finns människor som läser min blogg och som är intresserade av det jag skriver. Det känns kul!

Då hatar jag att blogga: Om jag inte har ngt särskilt att skriva om, men ändå känner att jag vill skriva. Det är jobbigt! Vissa dagar har jag verkligen ingen lust att skriva, men man måste ha sådana dagar med.

Då älskar jag att blogga: Dem dagar då jag har haft härliga dagar med mkt saker som har hänt, även om det bara är små saker. Jag tycker även om att sätta in bilder, även om jag önskade att jag hade lite mer kunskaper om photoshop, så jag kunde lära mig att redigera mina bilder. Blir roligare då!

Personer som ofta kommenterar hos mig som förtjänar lite uppmärksamhet:
Thaison
Therese
Svintoflickan
Cecce
Vickie (min syster- har ingen blogg)
Närketösen

Nu utmanar jag följande (om ni vill): Alla ni som länkats här över. Alla ni andra som läser också! Skriv gärna en kommentar om ni gör utmaningen så jag kan läsa era svar :-)!

Inga kommentarer: