tisdag 6 april 2010

.Nu börjas det =(

Jag hann inte jobba så länge förrän det var dags att vara hemma med sjuka barn. Hämtade L ifrån dagis idag och han hade över 39 i feber igen. Jag tror jag blir tokig, han som nyligen varit sjuk. Nu måste jag ju vara hemma ifrån jobbet imorgon och hur kul är det när jag precis har börjat samt att jag fortfarande går lite bredvid. Men, men, sjukdom kan man ju inte styra över så det är bara att gilla läget. Det är ju inte så lätt för mannen att vara hemma med dem så det är jag som får ta den biten. Hade hoppats på att dem skulle få vara friska lite längre, men å andra sidan har ju L varit sjuk i stort sett hela tiden sedan han föddes, så varför vara frisk nu.

Ja, har som sagt jobbat idag och jag var bra trött imorse när klockan ringde. Eller, jag gick upp innan klockan ringde, men i alla fall. Det var en bra dag på jobbet idag, fullt upp nästan hela tiden. Det känns som om jag börjar komma in i jobbet nu, så det lär nog inte vara några problem att jobba natt nästa vecka.
Annars har det inte hänt så mkt idag. Hämtade som sagt killarna och det var två trötta barn jag fick med mig hem. N somnade en stund i soffan och det var näst intill omöjligt att väcka honom igen. L mådde inget vidare och har gnällt en hel del nu på eftermiddagen, men nu ligger båda killarna i sina sängar och förhoppningsvis så sover dem snart =)
Blir nog en tidig kväll för mig med för hjälp vad jag känner mig seg. Har gått och gäspat nästan hela dagen idag. Är inte van att gå upp så tidigt.

Hoppas dagen har varit bra för er!
Kramar

Inga kommentarer: