onsdag 7 april 2010

.Vilken lååång dag

Är såååå seg, känns som om jag inte har sovit på flera dygn. Huvudvärken sitter som ett smäck kring huvudet med. Nej, idag är det ingen bra dag. Lillkillen har sovit ett tag nu på förmiddagen och febern har inte stigit så det känns bra i alla fall. Jag hoppas på att kunna gå till jobbet på fredag, men det återstår att se.
Försökte sätta mig en stund på förmiddagen med scrappbooking, har mkt foton att sätta in, men inspirationen fanns inte där. Vissa dagar har jag verkligen ingen inspiration. Får ta nya tag en annan dag.

På tal om ngt annat så har jag bokat relaxen på Gustavsvik i Örebro, så nästa lördag åker jag och tre andra tjejer dit för att relaxa och ha trevligt. Efter det ska vi ut och käka lite. Ser framemot det!
Nej, nu ska jag gå och lägga mig en stund innan det är dags att hämta hem stora grabben.

På återseende!
Kramar

Inga kommentarer: