torsdag 22 april 2010

.Coola killar i jeans

Tog och begav oss ut en sväng på eftermiddagen när barnen hade vaknat. Tänkte köpa lite blommor och försöka plantera ute, måste ju ta bort dem döda höstblommorna som har stått där alldeles för länge =)
Hittade en hel del fina blommor, men dem får klara sig tills imorgon med att bli nerplanterade i varsin kruka, så jag återkommer med bilder då. Passade även på att köpa en ny gunga på leksaksaffären, eftersom N´s gamla gunga börjar ge sig. Den gamla gungan är av trä och har börjat murkna, så nu köpte vi en plastgunga, det lär nog bli bra. Ska väl ta tag i resten av städningen nu oxå, har övervåningen kvar. Usch, fy för torsdagar och städning! =(

Min stora grabb innan vi ska åka! Visst är han cool?! =)

Mina två små coolingar! Jag bara älskar jeans av alla dess slag, så snyggt!

N pussar lite på lillebror som inte tycker det är lika kul. Dem är underbara mina älsklingar!

Är glad att jag har er! Älskar er sååååå mycket!

4 kommentarer:

Unknown sa...

Åh så snygga!

Diana sa...

Så fina kläder! KRAM

cecce sa...

De är verkligen söta dina små:-)
Du har fått gjort mycket idag du!
Själv håller jag på att leta mej fördärvad efter min kamera som jag inte hittar!
Katastrof!!!

Sov gott!
Kram

Camilla sa...

Åhh vad goa de är grabbarna! Saknar er.