tisdag 13 april 2010

.Ännu en natt på jobbet

Sitter på jobbet och klockan är snart två. Känner mig lite seg, men det går trots allt ganska bra. Känns bättre än igår natt. Har haft ganska mkt att göra hittills och det gillar jag. Natten känns inte lika lång då och jag blir inte lika trött.
Var bra trött imorse när jag kom hem, somnade ganska snabbt efter frukosten. Sov till kl två och gick då upp för att duscha och äta innan jag skulle hämta boysen från dagis. Sedan åkte vi direkt hem till mina föräldrar för att hämta hem lite kött som vi hade fått, samt för att ta en kopp kaffe. En bekant till dem brukar komma över kött av olika slag och då passar vi på att köpa bra och billigt kött. Den här gången var det vildsvin, så med oss hem hade vi tio kilo vildsvin, både färs och vanligt kött. Gott, gott! Inte helt fel inte! Ja, så innan jag åkte till jobbet blev det vildsvinsbiffar med sallad. Mmmm, det var inte tokigt inte!

Ja annars så har det inte hänt så mkt under dagen. Ser framemot att få vara ledig ett tag nu även om jag inte har jobbat så många nätter. Är ledig en hel vecka efter att jag går av imorgon. Ska bli mysigt att få vara hemma lite mer med killarna igen. Mina små pluttar, jag saknar dem en hel del när dem är på dagis.
Nej, nu ska jag ta mig en kopp med varm choklad och sedan sätta mig och glo på ngt tråkigt tv-program.
Hoppas ni sover gott och att natten blir lugn.

Kramar

Inga kommentarer: