torsdag 22 april 2010

.Torsdag igen

Igår var jag på utbildning hela dagen och det var riktigt kul. Vet inte varför jag var så nervös för den dagen för det var då ingenting att vara nervös för. Jätteintressanta föreläsningar och scenarierna var riktigt roliga att gå igenom. Jag känner att jag skulle klara av en akut situation mkt bättre nu, även om man nog aldrig kan känna sig helt säker.
Hämtade killarna ganska sent igår så när vi kom hem var dem bra trötta, men det gick bra ändå.
Det hade gått bra med dem på dagis.

Idag är det redan torsdag och killarna är som sagt lediga idag. Jag ska jobba inatt igen så imorgon får dem vara på dagis.
Har inte så mkt planerat idag, är hemma och ska försöka städa och fixa. Har en tvätt i maskin, en dubbelsats med rågkakor på jäsning och ett stort hus som ska städas, så jag vet vad vi gör idag =)
Nej, nu börjar det visst bli dags att baka ut kakorna, men jag återkommer senare!

1 kommentar:

Syster Elin sa...

Vad var det för föreläsningar du var på? Kul att börja jobba igen? Duktig du är som bakar o städar o har dej innan jobbnatten :-)
Kram!